Coffee to go cu PRINZ AUTO

Coffee to go cu PRINZ AUTO

Q-Service-ul Prinz Auto din Viseul de Sus a intampinat iarna si soferii cu atmosfera de sarbatoare si cu o cafea calda.

Prima etapa

       In spiritul sarbatorii Craciunului spiridusii Prinz Auto au hotarat sa aduca o mica bucurie soferilor sub forma unei cafele care sa le incalzeasca inceputul friguroasei zile de 13 decembrie. Cei 6 membrii din echipa  campaniei si-au instalat echipamentul in fata Casei de Cultura din Viseul de Sus, loc de unde au plecat in directii diferite gata sa ofere o surpriza placuta participantilor la trafic.

      Primele cafele insotite de “Buna dimineata” si un flyer prin care se oferea o verificare a masinii la pret promotional au fost impartite taximetristilor din zona, continuand cu soferii parcati in fata supermarketului din oras si apoi cu cei care stationau pe marginea carosabilului.

             Realul succes al acestei actiuni bazat pe reactiile pozitive ale publicului impune repetarea ei in viitorul apropiat. Astfel pentru luna ianuarie 2014 se preconizeaza o noua tura de cafele insotite de un calduros “Buna dimineata” si acelasi flyer promotional, care vor fi impartite cel mai probabil la aceeasi locatie.

       In continuare, asteptam cu interes si optimism sa observam cum flyerele promovate se vor intoarce la PRINZ AUTO, clientii fiind atrasi de seriozitatea si diversitatea serviciilor oferite.

Continuarea...

      Datorita notorietatii generate in prima etapa a campaniei s-a hotarat implementarea unei noi etape. Astfel, in data de 24 ianuarie 2014 o echipa de trei persoane reprezentand PRINZ AUTO au iesit pe strazile din Viseul de Sus cu gandul sa imparta un stop de energie sub forma consacratei cafele si aceluiasi flyer prin care se oferea o verificare gratuita a masinii.

     Mobilitatea a fost cuvantul cheie in aceasta etapa, echipa PRINZ AUTO alegand sa imparta cafele si flyere "din mers". Din cele trei persoane, doua au strabatut strada principala abordand cu un "Buna dimineata" si pachetul flyer plus cafea persoane din parcarile orasului. In acest timp, al treilea membru pregatea bauturile in transe de cate 20 pentru a asigura ca fiecare persoana primeste o cafea calda si proaspata.

    Ca si in prima etapa parerile publicului au fost 100% pozitive iar campania per general a fost un succes prin prisma notorietatii dobandite de PRINZ AUTO in zona.

     Impresiile ramase la final de campanie nu fac decat sa incurajeze desfasurarea acestui tip de actiune si in alte locatii Q-Service.